Envy je bio odgovoran za razne BTL marketinške aktivnosti u sklopu predstavljanja Audi A1 modela u regiji.
Sa sloganom „A1 je 1A u Frankfurtu“, Audi A1 je predstavljen ciljnoj skupini u regiji kroz različite promotivne aktivnosti. Ovaj projekt spaja klasični razvoj kampanje i široku marketinšku suradnju s partnerima iz frankfurtske lifestyle industrije. Glavni izazov je bio odabir i aktivacija poslovnih partnera koji su kompatibilni s markom Audi i u mogućnosti generirati stvarnu vrijednost za kampanju. Integracija partnera ostvarila se prvenstveno preko individualnih natječaja komuniciranih putem posebno razvijene mikro stranice i pripadajućih društvenih mreža. Različite guerrilla marketinške aktivnosti osigurale su željeni „Talk Of The Town“ efekt. Online aktivnosti su dale konačni učinak kampanje: uz klasični email i viralni marketing, generirani su i videozapisi različitih korisničkih iskustava. S ovim promotivnim aktivnostima nacionalna kampanja proširena je autentičnim, regionalnim komponentama.
#sampling #promocija #promoter #launch #marketing #hostese #business-to-customer #b2c #adress-generation #adress-generation #akvizicija-korisnika #online-marketing #viralni-marketing
Envy je bio odgovoran za razne BTL marketinške aktivnosti u sklopu predstavljanja Audi A1 modela u regiji.
Sa sloganom „A1 je 1A u Frankfurtu“, Audi A1 je predstavljen ciljnoj skupini u regiji kroz različite promotivne aktivnosti. Ovaj projekt spaja klasični razvoj kampanje i široku marketinšku suradnju s partnerima iz frankfurtske lifestyle industrije. Glavni izazov je bio odabir i aktivacija poslovnih partnera koji su kompatibilni s markom Audi i u mogućnosti generirati stvarnu vrijednost za kampanju. Integracija partnera ostvarila se prvenstveno preko individualnih natječaja komuniciranih putem posebno razvijene mikro stranice i pripadajućih društvenih mreža. Različite guerrilla marketinške aktivnosti osigurale su željeni „Talk Of The Town“ efekt. Online aktivnosti su dale konačni učinak kampanje: uz klasični email i viralni marketing, generirani su i videozapisi različitih korisničkih iskustava. S ovim promotivnim aktivnostima nacionalna kampanja proširena je autentičnim, regionalnim komponentama.
#sampling #promocija #promoter #launch #marketing #hostese #business-to-customer #b2c #adress-generation #adress-generation #akvizicija-korisnika #online-marketing #viralni-marketing
Envy je bio odgovoran za razne BTL marketinške aktivnosti u sklopu predstavljanja Audi A1 modela u regiji.
Sa sloganom „A1 je 1A u Frankfurtu“, Audi A1 je predstavljen ciljnoj skupini u regiji kroz različite promotivne aktivnosti. Ovaj projekt spaja klasični razvoj kampanje i široku marketinšku suradnju s partnerima iz frankfurtske lifestyle industrije. Glavni izazov je bio odabir i aktivacija poslovnih partnera koji su kompatibilni s markom Audi i u mogućnosti generirati stvarnu vrijednost za kampanju. Integracija partnera ostvarila se prvenstveno preko individualnih natječaja komuniciranih putem posebno razvijene mikro stranice i pripadajućih društvenih mreža. Različite guerrilla marketinške aktivnosti osigurale su željeni „Talk Of The Town“ efekt. Online aktivnosti su dale konačni učinak kampanje: uz klasični email i viralni marketing, generirani su i videozapisi različitih korisničkih iskustava. S ovim promotivnim aktivnostima nacionalna kampanja proširena je autentičnim, regionalnim komponentama.
#sampling #promocija #promoter #launch #marketing #hostese #business-to-customer #b2c #adress-generation #adress-generation #akvizicija-korisnika #online-marketing #viralni-marketing
Envy je bio odgovoran za razne BTL marketinške aktivnosti u sklopu predstavljanja Audi A1 modela u regiji.
Sa sloganom „A1 je 1A u Frankfurtu“, Audi A1 je predstavljen ciljnoj skupini u regiji kroz različite promotivne aktivnosti. Ovaj projekt spaja klasični razvoj kampanje i široku marketinšku suradnju s partnerima iz frankfurtske lifestyle industrije. Glavni izazov je bio odabir i aktivacija poslovnih partnera koji su kompatibilni s markom Audi i u mogućnosti generirati stvarnu vrijednost za kampanju. Integracija partnera ostvarila se prvenstveno preko individualnih natječaja komuniciranih putem posebno razvijene mikro stranice i pripadajućih društvenih mreža. Različite guerrilla marketinške aktivnosti osigurale su željeni „Talk Of The Town“ efekt. Online aktivnosti su dale konačni učinak kampanje: uz klasični email i viralni marketing, generirani su i videozapisi različitih korisničkih iskustava. S ovim promotivnim aktivnostima nacionalna kampanja proširena je autentičnim, regionalnim komponentama.
#sampling #promocija #promoter #launch #marketing #hostese #business-to-customer #b2c #adress-generation #adress-generation #akvizicija-korisnika #online-marketing #viralni-marketing