Zašto se ograničiti na produkciju jednog brand videa kada možete kreirati priču po segmentima kroz cijelu godinu?
Budući da je hotel otvoren za sve ljubitelje dizajna i brojne putnike tokom cijele godine, naš Travel tim kreirao je posebnu strategiju produkcije video sadržaja za Lone Hotel. Hotel mijenja svoju ponudu kroz godinu, stoga se razvila ideja o predstavljanju svakog sezonskog razdoblja odvojeno, stvarajući poseban 30-sekundni video za ljeto, jesen, zimu i proljeće, koji se objavljuje na prvi dan sezone. Osim toga, na kraju svakog videa nalazi se CTA koji vodi do posebno dizajniranog microsite-a, www.loneseasons.com, gdje gosti mogu sudjelovati u natjecanju te osvojiti vikend iz snova u Lone Hotelu.
#youtube #vizualna-komunikacija #video #twitter #tweet #social-media-marekting #social-media #social-marketing #online-marketing #movie #marketing #likes #like #koncept #kampanja #instagram #hotelijerstvo #facebook-site #facebook-performance
Zašto se ograničiti na produkciju jednog brand videa kada možete kreirati priču po segmentima kroz cijelu godinu?
Budući da je hotel otvoren za sve ljubitelje dizajna i brojne putnike tokom cijele godine, naš Travel tim kreirao je posebnu strategiju produkcije video sadržaja za Lone Hotel. Hotel mijenja svoju ponudu kroz godinu, stoga se razvila ideja o predstavljanju svakog sezonskog razdoblja odvojeno, stvarajući poseban 30-sekundni video za ljeto, jesen, zimu i proljeće, koji se objavljuje na prvi dan sezone. Osim toga, na kraju svakog videa nalazi se CTA koji vodi do posebno dizajniranog microsite-a, www.loneseasons.com, gdje gosti mogu sudjelovati u natjecanju te osvojiti vikend iz snova u Lone Hotelu.
#youtube #vizualna-komunikacija #video #twitter #tweet #social-media-marekting #social-media #social-marketing #online-marketing #movie #marketing #likes #like #koncept #kampanja #instagram #hotelijerstvo #facebook-site #facebook-performance
Zašto se ograničiti na produkciju jednog brand videa kada možete kreirati priču po segmentima kroz cijelu godinu?
Budući da je hotel otvoren za sve ljubitelje dizajna i brojne putnike tokom cijele godine, naš Travel tim kreirao je posebnu strategiju produkcije video sadržaja za Lone Hotel. Hotel mijenja svoju ponudu kroz godinu, stoga se razvila ideja o predstavljanju svakog sezonskog razdoblja odvojeno, stvarajući poseban 30-sekundni video za ljeto, jesen, zimu i proljeće, koji se objavljuje na prvi dan sezone. Osim toga, na kraju svakog videa nalazi se CTA koji vodi do posebno dizajniranog microsite-a, www.loneseasons.com, gdje gosti mogu sudjelovati u natjecanju te osvojiti vikend iz snova u Lone Hotelu.
#youtube #vizualna-komunikacija #video #twitter #tweet #social-media-marekting #social-media #social-marketing #online-marketing #movie #marketing #likes #like #koncept #kampanja #instagram #hotelijerstvo #facebook-site #facebook-performance
Zašto se ograničiti na produkciju jednog brand videa kada možete kreirati priču po segmentima kroz cijelu godinu?
Budući da je hotel otvoren za sve ljubitelje dizajna i brojne putnike tokom cijele godine, naš Travel tim kreirao je posebnu strategiju produkcije video sadržaja za Lone Hotel. Hotel mijenja svoju ponudu kroz godinu, stoga se razvila ideja o predstavljanju svakog sezonskog razdoblja odvojeno, stvarajući poseban 30-sekundni video za ljeto, jesen, zimu i proljeće, koji se objavljuje na prvi dan sezone. Osim toga, na kraju svakog videa nalazi se CTA koji vodi do posebno dizajniranog microsite-a, www.loneseasons.com, gdje gosti mogu sudjelovati u natjecanju te osvojiti vikend iz snova u Lone Hotelu.
#youtube #vizualna-komunikacija #video #twitter #tweet #social-media-marekting #social-media #social-marketing #online-marketing #movie #marketing #likes #like #koncept #kampanja #instagram #hotelijerstvo #facebook-site #facebook-performance