Kao dio uspješne Karlovačko kampanje ''Otvori za Francusku 2016.'' kreirali smo uspješnu offline/online kampanju.
Osoba će ožedniti šetajući centrom Zagreba na jako vrući dan, zar ne? Što mislite o ideji da razgovarate s hrvatskim komičarom lociranim u Parizu te izvršite jedan ili više zabavnih zadataka koje vam on zada, a kao nagradu dobijete hladno Karlovačko pivo? I mogućnost osvajanja putovanja u Francusku! Kao dio uspješne Karlovačko kampanje ''Otvori za Francusku 2016.'', kreirali smo offline/online kampanju koja je omogućila ljudima da šetaju centrom Zagreba i putem livestream videa komuniciraju s Lukom Bulićem, poznatim hrvatskim komičarom, koji je oponašao/glumio Francuza i davao brojne kreativne i zabavne zadatke prolaznicima, kao npr. ples kan –kan, poljubac u obraz vašoj boljoj polovici, da napravite joga pozu Eiffelovog tornja i sl. Kao nagradu za izvršeni zadatak, sudionici su nagrađeni hladnom Karlovačko pivom i prilikom da sudjeluju u nagradnoj igri te osvoje putovanje u Francusku u lipnju 2016. Pogledajte sažetak videa!
#oglasna-kampanja/kampanja-oglašavanja #ads #branding #branding #buzz-marketing #campaign #cross-media-marketing #direktni-marketing #event #event-management #event-marketing #facebook #facebook-ad #instagram #location #location-based-marketing #marketing #twitter #video #web-design
Kao dio uspješne Karlovačko kampanje ''Otvori za Francusku 2016.'' kreirali smo uspješnu offline/online kampanju.
Osoba će ožedniti šetajući centrom Zagreba na jako vrući dan, zar ne? Što mislite o ideji da razgovarate s hrvatskim komičarom lociranim u Parizu te izvršite jedan ili više zabavnih zadataka koje vam on zada, a kao nagradu dobijete hladno Karlovačko pivo? I mogućnost osvajanja putovanja u Francusku! Kao dio uspješne Karlovačko kampanje ''Otvori za Francusku 2016.'', kreirali smo offline/online kampanju koja je omogućila ljudima da šetaju centrom Zagreba i putem livestream videa komuniciraju s Lukom Bulićem, poznatim hrvatskim komičarom, koji je oponašao/glumio Francuza i davao brojne kreativne i zabavne zadatke prolaznicima, kao npr. ples kan –kan, poljubac u obraz vašoj boljoj polovici, da napravite joga pozu Eiffelovog tornja i sl. Kao nagradu za izvršeni zadatak, sudionici su nagrađeni hladnom Karlovačko pivom i prilikom da sudjeluju u nagradnoj igri te osvoje putovanje u Francusku u lipnju 2016. Pogledajte sažetak videa!
#oglasna-kampanja/kampanja-oglašavanja #ads #branding #branding #buzz-marketing #campaign #cross-media-marketing #direktni-marketing #event #event-management #event-marketing #facebook #facebook-ad #instagram #location #location-based-marketing #marketing #twitter #video #web-design
Kao dio uspješne Karlovačko kampanje ''Otvori za Francusku 2016.'' kreirali smo uspješnu offline/online kampanju.
Osoba će ožedniti šetajući centrom Zagreba na jako vrući dan, zar ne? Što mislite o ideji da razgovarate s hrvatskim komičarom lociranim u Parizu te izvršite jedan ili više zabavnih zadataka koje vam on zada, a kao nagradu dobijete hladno Karlovačko pivo? I mogućnost osvajanja putovanja u Francusku! Kao dio uspješne Karlovačko kampanje ''Otvori za Francusku 2016.'', kreirali smo offline/online kampanju koja je omogućila ljudima da šetaju centrom Zagreba i putem livestream videa komuniciraju s Lukom Bulićem, poznatim hrvatskim komičarom, koji je oponašao/glumio Francuza i davao brojne kreativne i zabavne zadatke prolaznicima, kao npr. ples kan –kan, poljubac u obraz vašoj boljoj polovici, da napravite joga pozu Eiffelovog tornja i sl. Kao nagradu za izvršeni zadatak, sudionici su nagrađeni hladnom Karlovačko pivom i prilikom da sudjeluju u nagradnoj igri te osvoje putovanje u Francusku u lipnju 2016. Pogledajte sažetak videa!
#oglasna-kampanja/kampanja-oglašavanja #ads #branding #branding #buzz-marketing #campaign #cross-media-marketing #direktni-marketing #event #event-management #event-marketing #facebook #facebook-ad #instagram #location #location-based-marketing #marketing #twitter #video #web-design
Kao dio uspješne Karlovačko kampanje ''Otvori za Francusku 2016.'' kreirali smo uspješnu offline/online kampanju.
Osoba će ožedniti šetajući centrom Zagreba na jako vrući dan, zar ne? Što mislite o ideji da razgovarate s hrvatskim komičarom lociranim u Parizu te izvršite jedan ili više zabavnih zadataka koje vam on zada, a kao nagradu dobijete hladno Karlovačko pivo? I mogućnost osvajanja putovanja u Francusku! Kao dio uspješne Karlovačko kampanje ''Otvori za Francusku 2016.'', kreirali smo offline/online kampanju koja je omogućila ljudima da šetaju centrom Zagreba i putem livestream videa komuniciraju s Lukom Bulićem, poznatim hrvatskim komičarom, koji je oponašao/glumio Francuza i davao brojne kreativne i zabavne zadatke prolaznicima, kao npr. ples kan –kan, poljubac u obraz vašoj boljoj polovici, da napravite joga pozu Eiffelovog tornja i sl. Kao nagradu za izvršeni zadatak, sudionici su nagrađeni hladnom Karlovačko pivom i prilikom da sudjeluju u nagradnoj igri te osvoje putovanje u Francusku u lipnju 2016. Pogledajte sažetak videa!
#oglasna-kampanja/kampanja-oglašavanja #ads #branding #branding #buzz-marketing #campaign #cross-media-marketing #direktni-marketing #event #event-management #event-marketing #facebook #facebook-ad #instagram #location #location-based-marketing #marketing #twitter #video #web-design