Envy je zajedno s poslovnim partnerom COSALUX razvio koncept i plan lansiranja novog Audi A4 na tržište - i dobio prestižnu prvu nagradu na Automotive Brand Contest 2016.
Za lansiranje novog Audi A4 na tržište, envy i COSALUX impresionirali su svojim integriranim marketinškim konceptom, koji je nagrađen i prepoznat od strane German Design Councila prvom nagradom na Automotive Brand Contestu 2016. u kategoriji event. Razvili smo večernji program koji se temeljio na novim tehnologijama "virtualne stvarnosti" uz uzbudljiv virtualni sadržaj za Audi koji su gosti mogli doživjeti pomoću VR naočala. Na eventu su bili prisutni poznati break-dance svjetski prvaci, Flying Steps, koji su zabavljali publiku potezima koji su bili osmišljeni posebno za ovaj događaj; isto tako, nastupi uživo pjevača Jimmie Wilsona i Namika koji su izazvali wow efekt svojim glazbenim talentima. Sa kulinarske strane, ugostiteljski stručnjaci Kofler i Kompanie razmazili su goste ukusnim street food specijalitetima. Envy My People osoblje, na profesionalan i šarmantan način, donijeli su osmijeh na lica posjetiteljima - kako posluživanjem na eventu, tako i na VR postajama, na recepciji i u garderobama. Grafički dizajn te komunikacijska strategija također je pokrivena unutar naše agencije. Nakon devet izvrsnih događaja, envy je sastavio event pakete sa sadržajima koji uključuju digitalni poziv s VR naočalama, omogućujući trgovcima diljem Njemačke da rezerviraju envy za potrebe lansiranja njihovih proizvoda na tržište. Oduševljeni smo dostavili projekt za Audi uspješno i u konačnici osvojili ovu prestižnu nagradu.
#automobil #virtual-reality #audi #a4 #konzept #event #vr #hostessen #event-management #markteinführung #organizacija-eventa #event-doga_aj #trening-edukacija #eloquence #professionalism #presentation #presentation #zapo_ljavanje #agencija-za-zapo_ljavanje #osoblje #osoblje
Envy je zajedno s poslovnim partnerom COSALUX razvio koncept i plan lansiranja novog Audi A4 na tržište - i dobio prestižnu prvu nagradu na Automotive Brand Contest 2016.
Za lansiranje novog Audi A4 na tržište, envy i COSALUX impresionirali su svojim integriranim marketinškim konceptom, koji je nagrađen i prepoznat od strane German Design Councila prvom nagradom na Automotive Brand Contestu 2016. u kategoriji event. Razvili smo večernji program koji se temeljio na novim tehnologijama "virtualne stvarnosti" uz uzbudljiv virtualni sadržaj za Audi koji su gosti mogli doživjeti pomoću VR naočala. Na eventu su bili prisutni poznati break-dance svjetski prvaci, Flying Steps, koji su zabavljali publiku potezima koji su bili osmišljeni posebno za ovaj događaj; isto tako, nastupi uživo pjevača Jimmie Wilsona i Namika koji su izazvali wow efekt svojim glazbenim talentima. Sa kulinarske strane, ugostiteljski stručnjaci Kofler i Kompanie razmazili su goste ukusnim street food specijalitetima. Envy My People osoblje, na profesionalan i šarmantan način, donijeli su osmijeh na lica posjetiteljima - kako posluživanjem na eventu, tako i na VR postajama, na recepciji i u garderobama. Grafički dizajn te komunikacijska strategija također je pokrivena unutar naše agencije. Nakon devet izvrsnih događaja, envy je sastavio event pakete sa sadržajima koji uključuju digitalni poziv s VR naočalama, omogućujući trgovcima diljem Njemačke da rezerviraju envy za potrebe lansiranja njihovih proizvoda na tržište. Oduševljeni smo dostavili projekt za Audi uspješno i u konačnici osvojili ovu prestižnu nagradu.
#automobil #virtual-reality #audi #a4 #konzept #event #vr #hostessen #event-management #markteinführung #organizacija-eventa #event-doga_aj #trening-edukacija #eloquence #professionalism #presentation #presentation #zapo_ljavanje #agencija-za-zapo_ljavanje #osoblje #osoblje
Envy je zajedno s poslovnim partnerom COSALUX razvio koncept i plan lansiranja novog Audi A4 na tržište - i dobio prestižnu prvu nagradu na Automotive Brand Contest 2016.
Za lansiranje novog Audi A4 na tržište, envy i COSALUX impresionirali su svojim integriranim marketinškim konceptom, koji je nagrađen i prepoznat od strane German Design Councila prvom nagradom na Automotive Brand Contestu 2016. u kategoriji event. Razvili smo večernji program koji se temeljio na novim tehnologijama "virtualne stvarnosti" uz uzbudljiv virtualni sadržaj za Audi koji su gosti mogli doživjeti pomoću VR naočala. Na eventu su bili prisutni poznati break-dance svjetski prvaci, Flying Steps, koji su zabavljali publiku potezima koji su bili osmišljeni posebno za ovaj događaj; isto tako, nastupi uživo pjevača Jimmie Wilsona i Namika koji su izazvali wow efekt svojim glazbenim talentima. Sa kulinarske strane, ugostiteljski stručnjaci Kofler i Kompanie razmazili su goste ukusnim street food specijalitetima. Envy My People osoblje, na profesionalan i šarmantan način, donijeli su osmijeh na lica posjetiteljima - kako posluživanjem na eventu, tako i na VR postajama, na recepciji i u garderobama. Grafički dizajn te komunikacijska strategija također je pokrivena unutar naše agencije. Nakon devet izvrsnih događaja, envy je sastavio event pakete sa sadržajima koji uključuju digitalni poziv s VR naočalama, omogućujući trgovcima diljem Njemačke da rezerviraju envy za potrebe lansiranja njihovih proizvoda na tržište. Oduševljeni smo dostavili projekt za Audi uspješno i u konačnici osvojili ovu prestižnu nagradu.
#automobil #virtual-reality #audi #a4 #konzept #event #vr #hostessen #event-management #markteinführung #organizacija-eventa #event-doga_aj #trening-edukacija #eloquence #professionalism #presentation #presentation #zapo_ljavanje #agencija-za-zapo_ljavanje #osoblje #osoblje
Envy je zajedno s poslovnim partnerom COSALUX razvio koncept i plan lansiranja novog Audi A4 na tržište - i dobio prestižnu prvu nagradu na Automotive Brand Contest 2016.
Za lansiranje novog Audi A4 na tržište, envy i COSALUX impresionirali su svojim integriranim marketinškim konceptom, koji je nagrađen i prepoznat od strane German Design Councila prvom nagradom na Automotive Brand Contestu 2016. u kategoriji event. Razvili smo večernji program koji se temeljio na novim tehnologijama "virtualne stvarnosti" uz uzbudljiv virtualni sadržaj za Audi koji su gosti mogli doživjeti pomoću VR naočala. Na eventu su bili prisutni poznati break-dance svjetski prvaci, Flying Steps, koji su zabavljali publiku potezima koji su bili osmišljeni posebno za ovaj događaj; isto tako, nastupi uživo pjevača Jimmie Wilsona i Namika koji su izazvali wow efekt svojim glazbenim talentima. Sa kulinarske strane, ugostiteljski stručnjaci Kofler i Kompanie razmazili su goste ukusnim street food specijalitetima. Envy My People osoblje, na profesionalan i šarmantan način, donijeli su osmijeh na lica posjetiteljima - kako posluživanjem na eventu, tako i na VR postajama, na recepciji i u garderobama. Grafički dizajn te komunikacijska strategija također je pokrivena unutar naše agencije. Nakon devet izvrsnih događaja, envy je sastavio event pakete sa sadržajima koji uključuju digitalni poziv s VR naočalama, omogućujući trgovcima diljem Njemačke da rezerviraju envy za potrebe lansiranja njihovih proizvoda na tržište. Oduševljeni smo dostavili projekt za Audi uspješno i u konačnici osvojili ovu prestižnu nagradu.
#automobil #virtual-reality #audi #a4 #konzept #event #vr #hostessen #event-management #markteinführung #organizacija-eventa #event-doga_aj #trening-edukacija #eloquence #professionalism #presentation #presentation #zapo_ljavanje #agencija-za-zapo_ljavanje #osoblje #osoblje