Kao kreativna agencija, envy je asistirao u razvoju korporativnog identiteta, dizajna i interijera za klijenta ATP kao i svim promotivnim aktivnostima povodom ceremonije otvorenja.
Ovo je dosad naš najuspješniji projekt u F&B industriji, uvršten na prestižnu listu WORLD'S FINEST CLUBS organizacije. Envy je imao čast savjetovati se s investitorima iz kluba u svim aspektima poslovnog razvoja. Primarni fokus bio je na razvoju interijera na razini internacionalnih standarda. Kako bi postigli ovaj cilj odlučeno je da se neće koristiti proizvodi velikih dobavljača: interijerom dominira jedinstveni namještaj mladih internacionalnih dizajnera. Nadalje, trebalo je razviti koncept kluba koji je lako prilagodljiv novim trendovima u dizajnu. Envy je također bio odgovoran za nadzor nad raspisivanjem natječaja i konstrukcijom prostora. U isto vrijeme, tim je proveo sveobuhvatnu analizu konkurenata na temelju koje je razvio novi gastronomski koncept (uključujući čitav industrijski menadžment). Naš marketinški tim razvio je i korporativni identitet i dizajn (uključujući meni, uniforme osoblja i sl.), kao i marketinšku kampanju i sve promotivne aktivnosti (proizvodnja promotivnih materijala, oglašavanje, web stranice, društveni mediji i PR). Nadalje, envy je bio odgovoran za upravljanje rezervacijama i izradu koncepta za sve specijalne evente.
#agencija #savjetovanje #branding #cd #ci #corporate-design #corporate-identity #dizajn #design #koncept #kreativna-agencija #razvoj-brenda
Kao kreativna agencija, envy je asistirao u razvoju korporativnog identiteta, dizajna i interijera za klijenta ATP kao i svim promotivnim aktivnostima povodom ceremonije otvorenja.
Ovo je dosad naš najuspješniji projekt u F&B industriji, uvršten na prestižnu listu WORLD'S FINEST CLUBS organizacije. Envy je imao čast savjetovati se s investitorima iz kluba u svim aspektima poslovnog razvoja. Primarni fokus bio je na razvoju interijera na razini internacionalnih standarda. Kako bi postigli ovaj cilj odlučeno je da se neće koristiti proizvodi velikih dobavljača: interijerom dominira jedinstveni namještaj mladih internacionalnih dizajnera. Nadalje, trebalo je razviti koncept kluba koji je lako prilagodljiv novim trendovima u dizajnu. Envy je također bio odgovoran za nadzor nad raspisivanjem natječaja i konstrukcijom prostora. U isto vrijeme, tim je proveo sveobuhvatnu analizu konkurenata na temelju koje je razvio novi gastronomski koncept (uključujući čitav industrijski menadžment). Naš marketinški tim razvio je i korporativni identitet i dizajn (uključujući meni, uniforme osoblja i sl.), kao i marketinšku kampanju i sve promotivne aktivnosti (proizvodnja promotivnih materijala, oglašavanje, web stranice, društveni mediji i PR). Nadalje, envy je bio odgovoran za upravljanje rezervacijama i izradu koncepta za sve specijalne evente.
#agencija #savjetovanje #branding #cd #ci #corporate-design #corporate-identity #dizajn #design #koncept #kreativna-agencija #razvoj-brenda
Kao kreativna agencija, envy je asistirao u razvoju korporativnog identiteta, dizajna i interijera za klijenta ATP kao i svim promotivnim aktivnostima povodom ceremonije otvorenja.
Ovo je dosad naš najuspješniji projekt u F&B industriji, uvršten na prestižnu listu WORLD'S FINEST CLUBS organizacije. Envy je imao čast savjetovati se s investitorima iz kluba u svim aspektima poslovnog razvoja. Primarni fokus bio je na razvoju interijera na razini internacionalnih standarda. Kako bi postigli ovaj cilj odlučeno je da se neće koristiti proizvodi velikih dobavljača: interijerom dominira jedinstveni namještaj mladih internacionalnih dizajnera. Nadalje, trebalo je razviti koncept kluba koji je lako prilagodljiv novim trendovima u dizajnu. Envy je također bio odgovoran za nadzor nad raspisivanjem natječaja i konstrukcijom prostora. U isto vrijeme, tim je proveo sveobuhvatnu analizu konkurenata na temelju koje je razvio novi gastronomski koncept (uključujući čitav industrijski menadžment). Naš marketinški tim razvio je i korporativni identitet i dizajn (uključujući meni, uniforme osoblja i sl.), kao i marketinšku kampanju i sve promotivne aktivnosti (proizvodnja promotivnih materijala, oglašavanje, web stranice, društveni mediji i PR). Nadalje, envy je bio odgovoran za upravljanje rezervacijama i izradu koncepta za sve specijalne evente.
#agencija #savjetovanje #branding #cd #ci #corporate-design #corporate-identity #dizajn #design #koncept #kreativna-agencija #razvoj-brenda
Kao kreativna agencija, envy je asistirao u razvoju korporativnog identiteta, dizajna i interijera za klijenta ATP kao i svim promotivnim aktivnostima povodom ceremonije otvorenja.
Ovo je dosad naš najuspješniji projekt u F&B industriji, uvršten na prestižnu listu WORLD'S FINEST CLUBS organizacije. Envy je imao čast savjetovati se s investitorima iz kluba u svim aspektima poslovnog razvoja. Primarni fokus bio je na razvoju interijera na razini internacionalnih standarda. Kako bi postigli ovaj cilj odlučeno je da se neće koristiti proizvodi velikih dobavljača: interijerom dominira jedinstveni namještaj mladih internacionalnih dizajnera. Nadalje, trebalo je razviti koncept kluba koji je lako prilagodljiv novim trendovima u dizajnu. Envy je također bio odgovoran za nadzor nad raspisivanjem natječaja i konstrukcijom prostora. U isto vrijeme, tim je proveo sveobuhvatnu analizu konkurenata na temelju koje je razvio novi gastronomski koncept (uključujući čitav industrijski menadžment). Naš marketinški tim razvio je i korporativni identitet i dizajn (uključujući meni, uniforme osoblja i sl.), kao i marketinšku kampanju i sve promotivne aktivnosti (proizvodnja promotivnih materijala, oglašavanje, web stranice, društveni mediji i PR). Nadalje, envy je bio odgovoran za upravljanje rezervacijama i izradu koncepta za sve specijalne evente.
#agencija #savjetovanje #branding #cd #ci #corporate-design #corporate-identity #dizajn #design #koncept #kreativna-agencija #razvoj-brenda