Guerrilla projekt za marku Puma i Mini je na dosjetljiv način zaobišao zabranu oglašavanja za vrijeme poznate izložbe automobila IAA i stvorio veliki medijski interes.
Envy je na kreativan način zaobišao zabranu oglašavanja za najveću svjetsku izložbu automobila International Automobile Exhibition (IAA). U zajedničkoj suradnji marke Puma i Mini za lansiranje novog automobila MINI, Puma je dizajnirala MINI model tenisica koje su se također prezentirale na izložbi. Izazov u razvoju promotivne kampanje bile su mjere zabrane oglašavanja za vrijeme izložbe, naročito promocije na javnim mjestima. Rješenje je bila implementacija guerrilla marketinške kampanje s pop-up lokacijom u centru marketinških zbivanja. Posebna je karakteristika ove kampanje bio prijedlog da lokacija bude osmišljena kao svojevrsni peep show. Ova je humoristična provokacija izazvala veliku medijsku pozornost i interes publike.
#guerilla-marketing #guerilla-promotion #pop-up #promocija-proizvoda #promocija #područja-za-promociju
Guerrilla projekt za marku Puma i Mini je na dosjetljiv način zaobišao zabranu oglašavanja za vrijeme poznate izložbe automobila IAA i stvorio veliki medijski interes.
Envy je na kreativan način zaobišao zabranu oglašavanja za najveću svjetsku izložbu automobila International Automobile Exhibition (IAA). U zajedničkoj suradnji marke Puma i Mini za lansiranje novog automobila MINI, Puma je dizajnirala MINI model tenisica koje su se također prezentirale na izložbi. Izazov u razvoju promotivne kampanje bile su mjere zabrane oglašavanja za vrijeme izložbe, naročito promocije na javnim mjestima. Rješenje je bila implementacija guerrilla marketinške kampanje s pop-up lokacijom u centru marketinških zbivanja. Posebna je karakteristika ove kampanje bio prijedlog da lokacija bude osmišljena kao svojevrsni peep show. Ova je humoristična provokacija izazvala veliku medijsku pozornost i interes publike.
#guerilla-marketing #guerilla-promotion #pop-up #promocija-proizvoda #promocija #područja-za-promociju
Guerrilla projekt za marku Puma i Mini je na dosjetljiv način zaobišao zabranu oglašavanja za vrijeme poznate izložbe automobila IAA i stvorio veliki medijski interes.
Envy je na kreativan način zaobišao zabranu oglašavanja za najveću svjetsku izložbu automobila International Automobile Exhibition (IAA). U zajedničkoj suradnji marke Puma i Mini za lansiranje novog automobila MINI, Puma je dizajnirala MINI model tenisica koje su se također prezentirale na izložbi. Izazov u razvoju promotivne kampanje bile su mjere zabrane oglašavanja za vrijeme izložbe, naročito promocije na javnim mjestima. Rješenje je bila implementacija guerrilla marketinške kampanje s pop-up lokacijom u centru marketinških zbivanja. Posebna je karakteristika ove kampanje bio prijedlog da lokacija bude osmišljena kao svojevrsni peep show. Ova je humoristična provokacija izazvala veliku medijsku pozornost i interes publike.
#guerilla-marketing #guerilla-promotion #pop-up #promocija-proizvoda #promocija #područja-za-promociju
Guerrilla projekt za marku Puma i Mini je na dosjetljiv način zaobišao zabranu oglašavanja za vrijeme poznate izložbe automobila IAA i stvorio veliki medijski interes.
Envy je na kreativan način zaobišao zabranu oglašavanja za najveću svjetsku izložbu automobila International Automobile Exhibition (IAA). U zajedničkoj suradnji marke Puma i Mini za lansiranje novog automobila MINI, Puma je dizajnirala MINI model tenisica koje su se također prezentirale na izložbi. Izazov u razvoju promotivne kampanje bile su mjere zabrane oglašavanja za vrijeme izložbe, naročito promocije na javnim mjestima. Rješenje je bila implementacija guerrilla marketinške kampanje s pop-up lokacijom u centru marketinških zbivanja. Posebna je karakteristika ove kampanje bio prijedlog da lokacija bude osmišljena kao svojevrsni peep show. Ova je humoristična provokacija izazvala veliku medijsku pozornost i interes publike.
#guerilla-marketing #guerilla-promotion #pop-up #promocija-proizvoda #promocija #područja-za-promociju