Envy je bio odgovoran za razvoj, organizaciju i regrutaciju nacionalne promo ture klijenta F.A.Z. uz sponzor partnera Hyundai, čijim je uspjehom premašio očekivanja klijenta.
Stjecanjem novog partnera Hyundai te konceptom i implementacijom nove kampanje za nacionalnu sveučilišnu promo turneju još jednom smo oduševili našeg višegodišnjeg klijenta, frankfurtske dnevne novine F.A.Z.. U 2013. godini, četvrtoj godini zajedničke suradnje, promocija je uključivala kreativno natjecanje pomoću kojeg se studente nastojalo potaknuti na interakciju i fotografiranje na samoj lokaciji održavanja promocije. Kako bi povećali doseg kampanje, studenti su mogli uploadati svoje fotografije putem mikro stranice i sudjelovati u online glasanju, čime smo povećali broj sudionika u usporedbi s prošlogodišnjom kampanjom. Stjecanje marke Hyundai kao klijenta partnera značajno je pridonijelo optimizaciji troškova promidžbenih kampanja.
#uni-tour #uni-promotion #proizvodnja-promotivnih-proizvoda #promotivni-proizvodi #vizualna-komunikacija #exhibition-support #social-web #social-media-marekting #social-media #social-marketing #sales-promotion #sales-marketing #agencija-za-promociju #promocija #promocija-proizvoda
Envy je bio odgovoran za razvoj, organizaciju i regrutaciju nacionalne promo ture klijenta F.A.Z. uz sponzor partnera Hyundai, čijim je uspjehom premašio očekivanja klijenta.
Stjecanjem novog partnera Hyundai te konceptom i implementacijom nove kampanje za nacionalnu sveučilišnu promo turneju još jednom smo oduševili našeg višegodišnjeg klijenta, frankfurtske dnevne novine F.A.Z.. U 2013. godini, četvrtoj godini zajedničke suradnje, promocija je uključivala kreativno natjecanje pomoću kojeg se studente nastojalo potaknuti na interakciju i fotografiranje na samoj lokaciji održavanja promocije. Kako bi povećali doseg kampanje, studenti su mogli uploadati svoje fotografije putem mikro stranice i sudjelovati u online glasanju, čime smo povećali broj sudionika u usporedbi s prošlogodišnjom kampanjom. Stjecanje marke Hyundai kao klijenta partnera značajno je pridonijelo optimizaciji troškova promidžbenih kampanja.
#uni-tour #uni-promotion #proizvodnja-promotivnih-proizvoda #promotivni-proizvodi #vizualna-komunikacija #exhibition-support #social-web #social-media-marekting #social-media #social-marketing #sales-promotion #sales-marketing #agencija-za-promociju #promocija #promocija-proizvoda
Envy je bio odgovoran za razvoj, organizaciju i regrutaciju nacionalne promo ture klijenta F.A.Z. uz sponzor partnera Hyundai, čijim je uspjehom premašio očekivanja klijenta.
Stjecanjem novog partnera Hyundai te konceptom i implementacijom nove kampanje za nacionalnu sveučilišnu promo turneju još jednom smo oduševili našeg višegodišnjeg klijenta, frankfurtske dnevne novine F.A.Z.. U 2013. godini, četvrtoj godini zajedničke suradnje, promocija je uključivala kreativno natjecanje pomoću kojeg se studente nastojalo potaknuti na interakciju i fotografiranje na samoj lokaciji održavanja promocije. Kako bi povećali doseg kampanje, studenti su mogli uploadati svoje fotografije putem mikro stranice i sudjelovati u online glasanju, čime smo povećali broj sudionika u usporedbi s prošlogodišnjom kampanjom. Stjecanje marke Hyundai kao klijenta partnera značajno je pridonijelo optimizaciji troškova promidžbenih kampanja.
#uni-tour #uni-promotion #proizvodnja-promotivnih-proizvoda #promotivni-proizvodi #vizualna-komunikacija #exhibition-support #social-web #social-media-marekting #social-media #social-marketing #sales-promotion #sales-marketing #agencija-za-promociju #promocija #promocija-proizvoda
Envy je bio odgovoran za razvoj, organizaciju i regrutaciju nacionalne promo ture klijenta F.A.Z. uz sponzor partnera Hyundai, čijim je uspjehom premašio očekivanja klijenta.
Stjecanjem novog partnera Hyundai te konceptom i implementacijom nove kampanje za nacionalnu sveučilišnu promo turneju još jednom smo oduševili našeg višegodišnjeg klijenta, frankfurtske dnevne novine F.A.Z.. U 2013. godini, četvrtoj godini zajedničke suradnje, promocija je uključivala kreativno natjecanje pomoću kojeg se studente nastojalo potaknuti na interakciju i fotografiranje na samoj lokaciji održavanja promocije. Kako bi povećali doseg kampanje, studenti su mogli uploadati svoje fotografije putem mikro stranice i sudjelovati u online glasanju, čime smo povećali broj sudionika u usporedbi s prošlogodišnjom kampanjom. Stjecanje marke Hyundai kao klijenta partnera značajno je pridonijelo optimizaciji troškova promidžbenih kampanja.
#uni-tour #uni-promotion #proizvodnja-promotivnih-proizvoda #promotivni-proizvodi #vizualna-komunikacija #exhibition-support #social-web #social-media-marekting #social-media #social-marketing #sales-promotion #sales-marketing #agencija-za-promociju #promocija #promocija-proizvoda