Svojom kreativnom aplikacijom za dnevne novine F.A.Z., Envy je oduševio ne samo posjetitelje jednog od vodećih njemačkih muzeja, Schirn Kunsthalle, već i zahtjevnu umjetnicu Yoko Ono.
Kreativnom aplikacijom za klijenta F.A.Z. zadivili smo ne samo posjetitelje Schirn Kunsthalle, već i umjetnicu Yoko Ono. U okviru cjelovite event marketinške kampanje bili smo u mogućnosti, po prvi puta, podržati našeg klijenta F.A.Z. na području kulturnog sponzorstva. Klijent je tražio način kojim bi direktno povezao novine s iskustvom muzejskog posjeta, specifično s radom umjetnice Yoko Ono. U tu svrhu, razvijena je aplikacija s kojom je korisnik mogao kreirati umjetničke e-kartice i slati ih direktno umjetnici. Ova aplikacija bila je dostupna posjetiteljima i putem terminala na izložbi. Ovaj digitalni pozdrav umjetnici poslužio je kao kreativno natjecanje u kojem je F.A.Z. odabrao najkreativniju e-karticu. Ova je promocija okarakterizirana kao jedna od uspješnijih promocija digitalne inicijative u kulturnim krugovima, području u kojem je veliki izazov privući ciljnu skupinu na ovaj oblik interakcije.
#kreativna-agencija #grafika #frontend #facebook #dizajn #app-development #app #app #agencija #microsite
Svojom kreativnom aplikacijom za dnevne novine F.A.Z., Envy je oduševio ne samo posjetitelje jednog od vodećih njemačkih muzeja, Schirn Kunsthalle, već i zahtjevnu umjetnicu Yoko Ono.
Kreativnom aplikacijom za klijenta F.A.Z. zadivili smo ne samo posjetitelje Schirn Kunsthalle, već i umjetnicu Yoko Ono. U okviru cjelovite event marketinške kampanje bili smo u mogućnosti, po prvi puta, podržati našeg klijenta F.A.Z. na području kulturnog sponzorstva. Klijent je tražio način kojim bi direktno povezao novine s iskustvom muzejskog posjeta, specifično s radom umjetnice Yoko Ono. U tu svrhu, razvijena je aplikacija s kojom je korisnik mogao kreirati umjetničke e-kartice i slati ih direktno umjetnici. Ova aplikacija bila je dostupna posjetiteljima i putem terminala na izložbi. Ovaj digitalni pozdrav umjetnici poslužio je kao kreativno natjecanje u kojem je F.A.Z. odabrao najkreativniju e-karticu. Ova je promocija okarakterizirana kao jedna od uspješnijih promocija digitalne inicijative u kulturnim krugovima, području u kojem je veliki izazov privući ciljnu skupinu na ovaj oblik interakcije.
#kreativna-agencija #grafika #frontend #facebook #dizajn #app-development #app #app #agencija #microsite
Svojom kreativnom aplikacijom za dnevne novine F.A.Z., Envy je oduševio ne samo posjetitelje jednog od vodećih njemačkih muzeja, Schirn Kunsthalle, već i zahtjevnu umjetnicu Yoko Ono.
Kreativnom aplikacijom za klijenta F.A.Z. zadivili smo ne samo posjetitelje Schirn Kunsthalle, već i umjetnicu Yoko Ono. U okviru cjelovite event marketinške kampanje bili smo u mogućnosti, po prvi puta, podržati našeg klijenta F.A.Z. na području kulturnog sponzorstva. Klijent je tražio način kojim bi direktno povezao novine s iskustvom muzejskog posjeta, specifično s radom umjetnice Yoko Ono. U tu svrhu, razvijena je aplikacija s kojom je korisnik mogao kreirati umjetničke e-kartice i slati ih direktno umjetnici. Ova aplikacija bila je dostupna posjetiteljima i putem terminala na izložbi. Ovaj digitalni pozdrav umjetnici poslužio je kao kreativno natjecanje u kojem je F.A.Z. odabrao najkreativniju e-karticu. Ova je promocija okarakterizirana kao jedna od uspješnijih promocija digitalne inicijative u kulturnim krugovima, području u kojem je veliki izazov privući ciljnu skupinu na ovaj oblik interakcije.
#kreativna-agencija #grafika #frontend #facebook #dizajn #app-development #app #app #agencija #microsite
Svojom kreativnom aplikacijom za dnevne novine F.A.Z., Envy je oduševio ne samo posjetitelje jednog od vodećih njemačkih muzeja, Schirn Kunsthalle, već i zahtjevnu umjetnicu Yoko Ono.
Kreativnom aplikacijom za klijenta F.A.Z. zadivili smo ne samo posjetitelje Schirn Kunsthalle, već i umjetnicu Yoko Ono. U okviru cjelovite event marketinške kampanje bili smo u mogućnosti, po prvi puta, podržati našeg klijenta F.A.Z. na području kulturnog sponzorstva. Klijent je tražio način kojim bi direktno povezao novine s iskustvom muzejskog posjeta, specifično s radom umjetnice Yoko Ono. U tu svrhu, razvijena je aplikacija s kojom je korisnik mogao kreirati umjetničke e-kartice i slati ih direktno umjetnici. Ova aplikacija bila je dostupna posjetiteljima i putem terminala na izložbi. Ovaj digitalni pozdrav umjetnici poslužio je kao kreativno natjecanje u kojem je F.A.Z. odabrao najkreativniju e-karticu. Ova je promocija okarakterizirana kao jedna od uspješnijih promocija digitalne inicijative u kulturnim krugovima, području u kojem je veliki izazov privući ciljnu skupinu na ovaj oblik interakcije.
#kreativna-agencija #grafika #frontend #facebook #dizajn #app-development #app #app #agencija #microsite